کانال تلگرام

با عضویت در کانال تلگرام دانلودینا جدیدترین مطالب سایت را در موبایل خود مشاهده کنید

السلام علیک یا صاحب الزمان (عج)

دانلود بازی Mafia III برای PC

دسته بندی :بازی کامپیوتر , بازی اکشن , بازی ماجرایی
تاریخ : 10 اکتبر 2016

سرانجام نسخه کامل و کرک شده‌ی عنوان مورد انتظار Mafia III عرضه شد! این بازی توسط استودیو Hangar 13 تولید و بدست کمپانی ۲K Games انتشار یافته است. داستان این نسخه در سال ۱۹۶۸ روایت شده و حول شخصیتی به نام لینکلن کلی می‌باشد. او یک سیاه پوست دورگه است که در دوران کودکی توسط انجمن سیاه پوستان به فرزندی پذیرفته می‌گردد. پس از بزرگ شدن و بالا رفتن سن، لینکلن به عنوان یک سرباز آمریکایی وارد جنگ ویتنام شده و در این دوره مهارت‌های نظامی را فرا می‌گیرد. پس از بازگشت وی از جنگ، مشکلات میان گروه اوباش سیاه پوست و مافیای ایتالیایی موجب درگیری آنان با یکدیگر شده و در طی این جریان، لینکلن به ارگان جرایم سازمان یافته آمریکایی-‌آفریقایی‌ها تحت عنوان The Black Mob می‌پیوندد. این گروه نیز در پی ماموریت‌ها، برای لینکلن پاپوش دوخته و آتش انتقام گیری او شعله‌ور می‌شود. به همین علت، تصمیم به ایجاد گروه مافیایی خود را می‌گیرد و از اشخاصی به نام‌های کاساندرا، توماس بروک و ویتو اسکالتا شخصیت اصلی Mafia II که اکنون پا به سن گذاشته است، استفاده می‌کند. گرافیک هنری و فنی فوق العاده در کنار جزئیات دقیق، نوید یک بازی خوب را از نظر بصری می‌دهند. همچنین با آب و هوای پویا و چرخش شب و روز، تجربه‌ی خوب و لذت بخشی را به شما القا خواهد کرد. از سوی دیگر، طراحی خودروهای دهه ۶۰ میلادی به شکل عالی و دقیق صورت گرفته که شما را در حال و هوای آن دوران حفظ می‌کنند. گیم پلی بازی بخصوص در صحنه‌های اکشن فوق العاده عمل کرده و هیجان بازی را دو چندان می‌کند. علاوه بر این، المان‌های مخفی کاری هم به این نسخه افزوده شده‌اند که می‌توانید برخی از مراحل را بدون ایجاد سر و صدا طی کنید. صداگذاری و موسیقی متن یکی از مهم ترین بخش‌های هر بازی محسوب می‌گردد و در این عنوان هم توجه بسیاری به آن شده و بنا به شرایط بازی، موسیقی‌های دلنشین و هیجان انگیزی پخش می‌شوند. در ادامه می‌توانید نسخه کامل و کرک شده‌ی عنوان جذاب Mafia III را از وبسایت دانلودینا دریافت نمایید.

| آپدیت اول Update.v1.01-CODEX به پست اضافه شد |

Mafia III PC – CODEX

 دانلود بازی Mafia III برای PC

http://dl.downloadina.net/Files/Buy4.png  شما عزیزان می توانید نسخه کامل CODEX بازی زیبای Mafia 3 را در قالب ۱۱ دی وی دی و با قیمت ۲۲۰۰۰ تومان سفارش داده و بسته را درب منزل یا محل کار خود دریافت نمایید؛ سپس مبلغ را به مامور پست تحویل دهید. برای سفارش اینجا کلیک کنید.

تصاویری از محیط بازی :

 دانلود بازی Mafia III برای PC دانلود بازی Mafia III برای PC
دانلود بازی Mafia III برای PC دانلود بازی Mafia III برای PC
دانلود بازی Mafia III برای PC دانلود بازی Mafia III برای PC


نویسنده : حسین هاشمی
6,442 بازدید
4 نظر

مطالب مشابه

نظرات کاربران

نکات مهم قبل از ارسال نظر

  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید
  • سلام من بازی روطبق تمام مراحل نصب کردم
    ولی وقتی منو استارت بازی رو کلیک میکنم بالا نمیاد وقطع مشه!!!
    درضمن من mafia 2 تو همین سیستم نصب دارم .
    لطفا راهنماییم کنیدعلتش چیه؟
    خواهشن جوابمو بدین خیلی منتظر این بازی بودم.

    • سلام
      احتمالا کرک رو به درستی جایگزین نکردید.
      آنتی ویروس تون رو کاملا غیرفعال کنید؛ تمامی محتویات فولدر CODEX رو در محل نصب بازی کپی کنید و هنگام مشاهده پنجره Move File، گزینه Move and Replace رو بزنید.

  • سلام مهدی
    من ویندوز۱۰ دارم انتی ویروسم ندارم
    ایا نصب بازی که مشکلی نداره؟
    در ضمن کرک دوباره دوباره آنزیپ کردم بعد کپی و جایگزین در پوشه اصلی بازی کردم بازم نشد!!!!!!

    • سلام
      بازی هیچگونه مشکلی نداره.
      از مناسب بودن سخت افزار سیستم تون برای اجرای بازی اطمینان حاصل کرده و نرم افزارهای مورد نیاز مثل آخرین آپدیت کارت گرافیک، DirectX، .Net Framework و Microsoft Visual C++ رو هم حتما نصب کنید.
      در اینصورت نباید مشکلی بوجود بیاد.

  • 

    حمایت کنید:


    

    آمار سایت

    تعداد مطالب:5807
    تعداد نظرات: 1137